سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! مبادا کسی که نمی داند، از فرا گرفتن شرم بدارد ؛ چرا که ارزش هرانسان، چیزی است که می داند . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
پاسخ شهردار آبپخش به جوسازی های اخیر/خدمت به مردم بدور از حاشیه

 

 شهردار آبپخش بدنبال جوسازی های اخیر علیه وی و شهرداری در فضای مجازی و حقیقی پیامی صادر کرد.


متن پیام بدین شرح است:


                                                             بنام یزدان بخشاینده

                                      سخنی با مردم بزرگوار و نیک اندیش آب پخش




مردم فهیم، فرهیخته و بافرهنگ آب پخش






امروز فرصتی دست دادتا درباره آنچه ناروا در این ماه ها به اینجانب نسبت میدهند چند جمله ای با شما سرورانم هم کلام شوم.


نخست از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که بعنوان عصاره شهروندان به اینجانب اعتماد کرده و مسوولیت مدیریت آبپخش بزرگ را به من سپردند تشکر می‌کنم


لازم است اشاره کنم که در بدو ورود به شهرداری با دو مشکل اساسی مواجه بودم که شهرداری را به مجموعه ای ورشکسته شبیه و پرسنل شهرداری را دچار رخوت و نومیدی کرده بود و آن 5 ماه حقوق معوقه پرسنل شهرداری و عدم پرداخت حق بیمه کارمندان و کارگران خدوم شهرداری و بالغ بر 70 میلیارد ریال بدهی شهرداری از دوره مدیریت های قبلی قبل مواجه شدم و با توکل بر خدا و حمایت و دلگرمی اعضای شورا و برنامه های مدیریتی از آنها گذر کردیم.


شهروندان بافرهنگ آب پخشی


در ابتدای سخن قصد دارم درباره شایعه ای که بدخواهان درباره غذای مصرفی شهرداری در سطح شهر گسترانیده اند و ادعا کرده اند تاکنون بابت هزینه غذایی شهردار بیش از شش میلیون تومان هزینه غذا پرداخت شده است توضیحی کوتاه خدمتتان داشته باشم.


در بازه زمانی4دیماه96 تا پایان فروردین ماه سال جاری که مورد شانتاژ بدخواهان است کل غذای مصرفی شهرداری 655 پرس و معادل 65 میلیون و 480 هزار ریال بوده که در عرصه هایی همچون تامین امنیت پارک,فضای سبز,عمران شهری و ... مصرف شده است.


لازم به ذکر است در همین زمینه خدمت شهروندان عارض شوم در شهرداری باب است,کارمندان و کارگرانی که پس از پایان ساعت کاری برای انجام اضافه کاری در شهرداری میمانند,غذای ایشان توسط شهرداری تامین میشود.


شهروندان عزیز


آسمان را به ریسمان دوخته اند که همسر شهردار از خودروی پژوی شهرداری استفاده کرده که در این رابطه باید به عرض برسانم همسر بنده دریک مورد از ماموریت های شهردار به تهران پشت فرمان این پژو نشسته در نقش راننده من عمل و عمدتا به قصد فرودگاه و عزیمت به تهران که با توجه به استفاده از بلیط سهمیه وزارت نفت فرودگاه عسلویه انجام گرفته برای مراجعه به وزارت کشور و پیگیری امورات شهر و شهرداری و بخصوص جذب اعتبارات بوده است.


البته درباره وضعیت این خودرو هم باید توضیح دهم که به علت عدم استفاده مناسب در دوره و دوره های قبل اصلا وضعیت مناسبی ندارد و صرفا در مسافت های نزدیک قابل استفاده است.

قابل توضیح است که همسر بنده شاغل در صنعت نفت است و ماشین با راننده شخصی بصورت تمام وقت در اختیارش است و بنده تمامی مواردی که برای پیگیری امور شهری نیاز به حضور در پایتخت داشته ام از طریق پروازهای فرودگاه عسلویه رفته ام و در مهمانسرای نفت در تهران ساکن بوده ام که تاکنون حتی ریالی از شهرداری هزینه ای دریافت نکرده ام,اما بدخواهان با نیات شومشان مرتبا در حال ساخت شایعات هستند که انرژی کاری را از بنده بستانند و با پخش دروغ و تهمت و شایعه کارکنان و مجموعه شهرداری را دچار یاس و نومیدی کرده و ناکارامد کنند اما به فضل الهی بنده و مجموعه شهرداری با قدرت و حداکثر توان به ارائه هر چه بیشتر خدمت ادامه خواهیم داد


آبپخشی های گرانقدر

در ادامه شایعات و در سطحی گسترده ادعا کرده‌اند بنده با سند سازی ماهانه مبلغ 8 میلیون تومان بابت ماشین از شهرداری گرفته ام که لازم‌ به توضیح است تا به امروز حتی یک ریال بابت هزینه ماشین از شهرداری دریافت نکرده ام


شهروندان ارجمند


بدخواهان شهر و شهرداری با شیطنت و در ادامه دروغ بافی ها، درباره تخلیه نخاله های ساختمانی از زمین ملکی یکی از همشهریان فیلمی در فضای مجازی پخش کرده‌اند! و بر همین اساس ادعا کرده اند از ماشین آلات شهرداری استفاده شخصی شده است! ذکر این توضیح کافی است که آن شهروند عزیز با مراجعه به واحد درآمد و موتوری شهرداری اظهار داشته اند مقدار قابل توجهی نخاله توسط ماشین آلات شهرداری در زمین ملکی ایشان تخلیه شده و خواستار جابجایی آن شدند. بدین منظور مسوول هماهنگ کننده ماشین آلات جهت کارشناسی به محل اعزام شد که ایشان پس از کارشناسی محل و گفتگو با هماهنگ کننده پیشین ماشین آلات تایید کردند که نخاله ها توسط ماشین آلات شهرداری در آن زمین تخلیه شده است و بر همین اساس دستور تخلیه نخاله ها توسط واحد درآمد به واحد موتوری صادر شد که تمام مدارک و مستندات آن موجود می باشد


شهروندان عزیز و فرهیخته


شفاف سازی در شهرداری آبپخش هدف ماست و با تمام وجود در این راستا تلاش خواهیم کرد


برای اولین بار به دنبال سیستم سازی هستیم تا همه کارها قانونمند,منظم و به روز جلو حرکت کند و از هرج و مرج در شهرداری جلوگیری شود.


شهروندان گرامی


در کلام آخر و بدون روتوش به شما میگویم علت حملات و هجمه های شبانه روزی به اینحانب این است که مقابل فساد ایستاده ام و با اندک افراد متخلف برخورد و راه باند فساد در شهرداری را سد کرده ام.


ما جلوی کوچه فروشی و حیف و میل بیت المال و اموال مردم و سایر مفاسد ریز و درشت باند فساد تمام قد ایستاده ایم و به شدت با آنان برخورد خواهیم کرد.

انشاءالله در آینده ای نزدیک مجددا با شما سخن خواهم گفت

 

بگذار استادان(!) سخن از باده گویند


از صافیِ بی‌غش، حریفِ ساده گویند


معشوقه را اهلِ جفا و جور خوانند


خود را مطیع و بنده و دلداده گویند


برای تمامی همشهریانم آرزوی صحت و سلامت و پیروزی داشته و از معتمدان، نخبگان، مردان و زنان نجیب شهر آب پخش درخواست می کنم با شهرداری در راستای اعتلای بیش از پیش نگین سبز استان بوشهر همکاری نمایند.


اعظم صمصامی شهردار آب پخش

شانزدهم اردیبهشت ماه 97


 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 97/2/16:: 5:11 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها