سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکّر مایه زندگانی دل بیناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد آبپخش
 
تلاش شهرداری برای بازگشایی کوچه ها و معابر شهر آبپخش


نایب رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگو با اتحاد جنوب ازبارش باران به مقدار نسبتا خوب در آبپخش خبر داد و اظهار داشت:در پی بارندگی های شب گذشته تاکنون پرسنل خدوم شهرداری با تلاشی گسترده اقدام به بازگشایی معابر و کوچه های شهر نموده اند و این کار تا هم اکنون هم ادامه دارد.

حسین عباسی افزود:پرسنل شهرداری در آماده باش کامل بسر می برند و آماده تعامل و همکاری باسایر نهادهای بخش جهت انجام عملیات امداد در صورت حادثه احتمالی یعنی جاری شدن سیل می باشند.

 

عباسی از سرکشی و بازدید از تیمهای مختلف امدادی شهرداری از اوایل وقت امروز خبر داد و گفت:از اوایل وقت امروز به اتفاق سرپرست محترم شهرداری به صورت مداوم از تیمهای امدادی شهرداری بازدید و از نحوه انجام کار مطلع می شدیم وبحمدلله تاکنون خسارتی در سطح شهر گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد:مجموعه شورا و شهرداری آماده خدمت شبانه روزی و بی وقفه به شهروندان عزیز هستند و انتقادات سازنده و راهگشای تک تک همشهریان عزیز برای ما محترم و و در اجرای پروژه ها از آنها استفاده بهینه خواهیم کرد.

 



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/8/29:: 8:44 عصر     |     () نظر
 
سخنی با اعضای محترم شورای شهر آبپخش

بحمدلله پس از کش و قوس های فراوان و بررسی های مختلف بالاخره شهردار آبپخش توسط اعضای شورا انتخاب شد.

این انتخاب را باید به فال نیک گرفت زیرا کسی که به عنوان شهردار انتخاب شده دارای محسنات قابل قبولی هست و باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هیچ انسانی کامل نیست و نیاز به مشاوره و کمک جهت بهتر شدن را دارد.

مهندس حسین عباسی که از سوی شورای شهر به عنوان شهردار جدید آبپخش انتخاب شده است نیرویی جوان،تحصیلکرده،برآمده از بطن مردم،شجاع و پرانرژی است که در انتخابات چهارم شورای شهر از طرف مردم با رای بالایی انتخاب و در مدت کوتاه عمر شورای چهارم توانست چهره خوبی از خود نشان دهد و در موارد زیادی به عنوان سخنگوی شورا از حقوق حقه مردم دفاع کند و مسئولان را به چالش بکشد.

این نیروی جوان که سکان هدایت و مدیریت شهری آبپخش بدست وی سپرده شده پتانسیل تبدیل شدن به مدیری کارآمد را دارد اگر نخبگان و صاحبنظران شهر دست یاری به وی بدهند و در مسیر راهش سنگ اندازی نباشد قطعا شاهد پیشرفت و توسعه شهر آبپخش خواهیم بود.

اما سخن اصلی با منتخبان مردم در شورای شهر است که با سلایق گوناگون در پارلمان شهر آبپخش نشسته اند و همه آنها از نخبگان شهر می باشند؛

آقایان گرامی حالا که از میان گزینه های مختلف مهندس عباسی را به عنوان شهردار انتخاب کرده اید می بایست با وی کمال همکاری را نمایید تا نگین سبز استان بوشهر با کار و تلاش مجموعه شورا و شهرداری به سمت پیشرفت و تعالی گام بردارد و نماد وحدت و همدلی میان شهرهای استان بدل شود و اعضای محترم و بادانش شورا و شهردار چنین پتانسیلی را دارند

باید اختلافات را کنار گذاشت و در سایه وحدت و همدلی تلاشی گسترده جهت آبادانی شهر صورت گیرد چون شهر آبپخش به کار فراوان و خستگی ناپذیر جهت آبادانی و جبران عقب ماندگی نیاز مبرم دارد.

بالاخره مهندس عباسی به عنوان شهردار انتخاب شده و نماینده قانونی شورای شهر در مدیریت شهری است و چه شما به وی رای داده باشید یا نداده باشید وی شهردار شهر است و با ید با همکاری و همفکری با وی زمینه موفقیتش که همانا موفقیت مجموعه شورا و شهرداری و در نهایت شهر عزیزمان آبپخش است را فراهم کرد.

امیدواریم از این پس شاهد دوستی و تفاهم بیش از پیش اعضای محترم شورا باشیم که در سایه دوستی و محبت بین اعضا شاهد پیشرفت روزافزون شهرمان باشیم و به قول حافظ شیرین سخن:درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد         نهال دشمنی برکن که رنج بیشمار آرد

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/8/29:: 8:43 عصر     |     () نظر
 
شهردار آبپخش انتخاب شد

 

در جلسه شورای شهر آبپخش شهردار دومین شهر شهرستان و نگین سبز استان بوشهر انتخاب شد.

این جلسه با حضور تمامی اعضا و امام جمعه بخش و بخشدار آبپخش برگزار شد مهندس حسین عباسی به عنوان شهردار آبپخش انتخاب شد.

شهردار منتخب آبپخش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اتحاد جنوب ضمن تقدیر از اعضای محترم شورا به خاطر انتخاب به تشریح برنامه های خود پرداخت.

مهندس حسین عباسی ارائه خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تعامل سازنده با مدیران دستگاههای اجرایی بخش آبپخش را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد و اظهار داشت:شهر آبپخش با پیشینه ای درخشان و مردمانی با فرهنگ شایسته برخورداری از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است و اینجانب خدمت به مردم را یکی از مهمترین برنامه های خود اعلام می کنم و با تمام توان به مردم شریف شهرم آبپخش خدمت خواهم کرد.

عباسی اضافه کرد:یکی دیگر از برنامه های مهم اینجانب تعامل سازنده با مسئولان دستگاههای اجرایی بخش و امام جمعه محترم و بخشدار محترم می باشد که با جدیت در کنار این عزیزان در رفع مشکلات شهر تلاش خواهم کرد.

وی دانستن را حق مردم دانست و ابراز داشت:مردم ولی نعمت مسئولان هستند و تلاش می کنم گزارش عملکرد شهرداری را به صورت شفاف در کلیه زمینه ها به مردم ارائه کنم تا آنها از کم و کیف کارهای اجرایی شهرداری آگاه شوند و با نظرات سازنده خود شهرداری را در جهت کیفیت بخشی بهتر به کارها یاری دهند.

مهندس عباسی بر استفاده بهینه از نظر نخبگان و صاحبنظران شهر تاکید کرد و اظهار داشت:اینجانب اعلام می کنم برای اعتلای همه جانبه شهر آبپخش آماده ام از نظرات سازنده صاحب نظران و نخبگان شهر با سلایق گوناگون استفاده بهینه کنم چون معتقدم شهر از آن مردم است و باید با نظر آنها ساخته و اداره شود.

شهردار منتخب آبپخش در پایان بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت:تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه کارها قرار خواهم داد و با صداقت و صراحت کارهای مردم را پیگیری خواهم کرد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/8/29:: 8:41 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها