سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد آبپخش
 
باران هم نتوانست مانع کار و تلاش کارگران شهرداری آبپخش شود
صبح امروز با وجود بارندگی و شرایط نامساعد جوی،کارگران خدوم شهرداری آبپخش مشغول لکه گیری خیابان شهدا بودند و با تمام توان و بدون توجه به نامساعد بودن هوا،کار خود را انجام دادند.
1.jpg
شهردار آبپخش که خود نیز پا به پای کارگران نظارت بر امور را در هوای بارانی انجام می داد اظهار داشت:خدمت به مردم شیرین است و شهرداری آبپخش در هر شرایطی برای خدمت به مردم شریف شهر آماده است.
2.jpg
4.jpg
مهندس حسین عباسی افزود:در حال حاضر مشغول لکه گیری خیابان شهدا هستیم و به فضل الهی تا پایان سال تمام کوچه ها و خیابانها لکه گیری و تسطیح خواهند شد تا  مردم با آرامش از معابر عمومی شهر عبور کنند و دغدغه خاطر نداشته باشند.
3.jpg




کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/14:: 3:46 عصر     |     () نظر
 
بیش از600متر از معابر شهر آبپخش آسفالت شد

شهردار آبپخش در نشست با امام جمعه و مسئولان اجرایی بخش،با تبریک پیروزی انقلاب اظهار داشت:انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(رحمه الله علیه)در طول تاریخ بشریت بی نظیر است.
مهندس حسین عباسی به تشریح فعالیتهای خود از بد تصدی شهرداری آبپخش پرداخت و اظهار داشت:مهمترین برنامه کوتاه مدت اینجانب تسطیح و آسفالت معابر عمومی بود که طی چند روز گذشته با کار بی وقفه و جهادی بیش از 17کوچه و 10خیابان تسطیح شد.
مهندس عباسی از انجام بیش از600متر آسفالت در سطح شهر خبر داد و افزود:360متر خیابان دانش آموز،140متر خیابان ورودی محله بهرام آباد،حدود70متر کوچه فرهنگ و بیش از 100متر هم لکه گیری صورت گرفته است.
وی اضافه کرد:برای آسفات کوچه ها و خیابانهای درخواستی مردم شریف شهر به بیش از 180تن قیر نیاز داریم که امیدوارم با پیگیری و تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم این مقدار را بدست آورده و نسبت به آسفالت خیابانها اقدام کنیم.
وی از کمبود اعتبارات شهرداری سخن گفت و ابراز داشت:برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت خوبی برای عمران و زیباسازی شهر داریم که کمبود اعتبارات ما را با مشکل مواجه کرده ولی با تمام توان به اقدامات خود ادامه می دهیم و کارهای عمرانی را پیش می بریم.
شهردار آبپخش از برنامه ریزی برای پاکسازی شهر قبل از ایام نوروز خبر داد و افزود:در همین راستا در هفته جاری با همکاری آموزشگاه طالقانی آبپخش برنامه پاکسازی آرامستان آبپخش را اجرا خواهیم کرد و تا قبل از عید نوروز با همکاری مدارس و نهادهای مختلف شهر نسبت به پاکسازی شهر اقدام لازم اعمال خواهد شد.
رییس شورای شهر آبپخش نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک دهه فجر اظهار داشت:خدمت بی منت به مردم بزرگترین افتخار شورای شهر است و شورای اسلامی شهر آبپخش در همه حال آماده خدمتگزاری به مردم شریف شهر آبپخش است.
مصطفی رضایی با انتقاد از برخی پایگاه های خبری اظهار داشت:بعضی پایگا های خبری در مورد اعلام بدهی بیش از 1میلیارد تومانی شهرداری از من ایراد گرفته اند در صورتی که باید صادقانه عرض کنم با احتساب بدهی حقوق پرسنل شهرداری،حدود 2میلیارد تومان شهرداری آبپخش بدهکار است.
وی اضافه کرد:برای راه اندازی کارخانه آسفالت و ماشین آلات مرتبط با آسفالت روزانه بیش از 1میلیون تومان گازوئیل خرید می کنیم و کار را به علت کمبود اعتبار با سختی پیش می بریم.
وی از مسئولین و مردم خواست با شهرداری همکاری کنند تا زمینه کارهای بیشتر برای شهردار و مجموعه شهرداری فراهم شود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/12:: 11:50 عصر     |     () نظر
 
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس بخش آبپخش

همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس بخش آبپخش نیز به صدا درآمد.
این مراسم به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی عفت با حضور مسئولان بخش و شهرستان اجرا شد.
امام جمعه آبپخش در این مراسم هدف اصلی مردم از انقلاب اسلامی را احیای ارزشهای اصیل اسلامی دانست و اظهار داشت:انقلابهای مختلفی در طول تاریخ به وقوع پیوسته که هدف مردم در آن انقلابها حزبی و مادی بوده ولی انقلاب مردم ایران برگرفته از مبانی اعتقادی و اسلامی مردم و احیای ارزشهای اصیل اسلامی در جامعه بود.
حجه الاسلام رضایی افزود:دو ویژگی مهم پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی بودن آن و دیگری رهبری شخصیتی والا،مخلص و آشنا با احکام حکومتی اسلام یعنی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)بود.
لازم به ذکر است در این مراسم که با برنامه های متنوع اجرا شد به دانش آموزان ممتاز مدرسه دخترانه عفت نیز هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/12:: 11:49 عصر     |     () نظر
 
خیابانهای فرهنگ،دانش آموز و ورودی بهرام آباد شهر آبپخش آسفالت شد
شهردار آبپخش با اعلام این خبر اظهار داشت:در راستای زیباسازی شهر و مسطح کردن معابر عمومی،اقدام به آسفالت و تسطیح خیابانها و کوچه ها نمودیم که خیابانهای فرهنگ،دانش آموز و ورودی محله بهرام آباد آبپخش آسفالت و چند کوچه هم تسطیح شد.


مهندس حسین عباسی افزود:لکه گیری کوچه ها و خیابانهای غیر مسطح شهر هم در دستور کار است و در همین راستابلوار غدیر و چند خیابان و کوچه لکه گیری شدند و به فضل الهی تا لکه گیری تمام کوچه ها ادامه خواهد داشت.

مهندس عباسی مردم شریف شهر را دعوت به همکاری کرد و ابراز داشت:مردم عزیز شهر آبپخش باید با خدمتگزاران خود در شهرداری نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه شهر باشیم.


 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/11:: 11:21 صبح     |     () نظر
 
جلسه شورای اداری بخش آبپخش برگزار شد

امام جمعه آبپخش در جلسه شورای اداری بخش آبپخش رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را توکل مردم به خداوند دانست و اظهار داشت:ماهیت اصیل انقلاب ما برگرفته از احکام نورانی دین و مبانی اعتقادی ما است و در واقع رمز اصلی پیروزی ملت ایران توکل بر خدا و اعتماد مردم به امام امت(رحمه ا...علیه)بود.
حجه الاسلام رضایی منتقل کردن آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی به نسل جوان را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود:آرمانهای مقدسی که عامل اصلی حرکت مردم و امام بوده باید حفظ شود و به طور دقیق به نسل جوان منتقل گردد.
بخشدار آبپخش نیز در ادامه از گسترش روزافزون گرایش به دین اسلام در جهان خبر داد و اظهار داشت:طبق گفته منابع معتبر منطقه ای و جهانی،گرایش به دین مبین اسلام افزایش یافته و به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران،روحیه اسلامخواهی در سراسر عالم بویژه در اروپا و امریکا بیشتر شده است.
غلامرضا وفایی از برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر در بخش خبر داد و ابراز داشت:مسئولان و مردم شریف بخش آبپخش آماده اند تا مراسمات ایام الله دهه فجر را باشکوه برگزار نمایند و در همین رابطه جلساتی برگزار شده و ستاد دهه فجر بخش برای برگزاری هر چه باشکوهتر این ایام مبارک،آمادگی کامل دارد.
وفایی از تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری به خاطر تسطیح و آسفالت معابر و کوچه ها قدردانی کرده و خاطرنشان کرد:باید همه مردم شهر دست در دست هم داده و با تعامل و همکاری با مجموعه شهرداری زمینه زیباسازی شهر را فراهم نمایند.
بخشدار آبپخش از مسئولین اداره آبفار و برق آبپخش به خاطر تلاش جهت آب و برق دار شدن روستای بند محمد عبدالله نیز قدردانی کرد و افزود:به فضل الهی در دهه مبارک فجر پروژه برق رسانی به روستای بند محمد عبدالله افتتاح می شود و در تلاشیم پروژه آبرسانی به این روستا نیز همزمان با برق افتتاح شود.
غلامرض وفایی اضافه کرد:جا دارد از استاندار محترم؛معاون محترم عمرانی استاندار؛ فرماندار محترم شهرستان،مسئولان آب و برق شهرستان و استان،نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و کلیه کسانی که در انجام این پروژه ها نقش داشتند کمال تشکر را داشته باشم.
دبیر ستاد دهه فجر بخش آبپخش نیز در این جلسه به تشریح برنامه های دهه فجر در بخش پرداخت.
محمود انتظامی افزود:نواختن زنگ انقلاب ساعت9/33صبح روز دوازدهم بهمن در آموزشگاه دخترانه عفت،غبارروبی گلزار مطهر شهدا،دیدار با خانواده اولین شهید انقلاب در استان شهید سلیمان شریفی؛برگزاری یادواره شهدا در مدارس بخش از مهمترین برنامه های دهه فجر در بخش آبپخش می باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/7:: 3:1 عصر     |     () نظر
 
شهردار خبر داد:بهسازی خیابانها و کوچه های شهر آبپخش+گزارش تصویری

شهردار آبپخش در حاشیه بهسازی خیابان دانش آموز شهر آبپخش خدمت به مردم را بزرگترین عبادت عنوان کردواظهارداشت:رضایتمندی مردم از کارهای عمرانی شهرداری،مهمترین پاداش مجموعه شهرداری است و در این راه با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.


مهندس حسین عباسی از بهسازی و آسفالت خیابانها و کوچه های شهر خبر داد و گفت:با وجود کمبود اعتبارات شهرداری و در راستای درخواست های مردمی و جهت رفاه حال شهروندان عزیز،عملیات بهسازی خیابانها و کوچه ها را آغاز کرده ایم و در ابتدا 400متر از خیابان دانش آموز و 120متر از ورودی محله بهرام آباد انجام خواهیم داد و در آینده ای نزدیک و در صورت داشتن اعتبارات لازم تمام خیابانها و کوچه های غیرمسطح شهر بهسازی و آسفالت خواهند شد.


مهندس عباسی بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت:به این امر اتقاد راسخ دارم که باید در کنار کارهای عمرانی به کارهای فرهنگی هم توجه کرد و در همین راستا،با وجود کمبود اعتبارات شهرداری،کمک قابل توجهی به دانشگاه آزاد آبپخش و باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان شهر آبپخش انجام شد و در آینده هم به کارهای فرهنگی و باشگاه های ورزشی در صورت امکان کمک خواهیم کرد.


عباسی بر ضرورت اهتمام به خواسته های مردم تاکید کرد و ابراز داشت:اینجانب مردم شهرم را مشاوران امین خود می دانم و از انتقادهای سازنده آنها در جهت زیباسازی شهر آبپخش استفاده خواهم کرد و با تمام توان در خدمت مردم شهرم خواهم بود.


مهندس عباسی بر آمادگی مجموعه عوامل شهرداری برای خدمت به مردم سخن گفت و عنوان داشت:روز پنج شنبه روز تعطیلی پرسنل شهرداری است و با توجه به حجه کارهای عمرانی شهرداری از کارگران و پرسنل شهرداری در روزهای تعطیل هم برای خدمت به مردم استفاده می کنیم.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/3:: 11:16 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها