سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که از اموال خود به تو ببخشد، و بهتر از او کسی است که تو را بی نیاز سازد و اگرخود به تو نیازمند گشت، تو را معاف دارد [و از تو چیزی نخواهد] . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
پیام شهردار آبپخش بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به نام خداوند جان و خرد
                    کز این برتر اندیشه برنگذرد   

رمز جاودانگی هر تمدنی را باید در میزان بسط آگاهی و علم در میان مردمان آن جامعه جستجو نمود و قضاوت در خصوص نقش‌آفرینی ممتاز انسان‌ها در هر عصر و زمان را با ارزیابی میزان رواج اندیشه و دانش در میان آنان سنجید. با چنین نگاهی به جامعه بشری، به مقام والای انسان‌هایی پی می‌بریم که عمر خود را صرف علم‌آموزی، آگاهی‌بخشی، معرفت‌شناسی و تلاش در جهت ارتقاء سطح بینش و دیدگاه فردی و جمعی آحاد جامعه نموده‌اند.


1.jpg

 "معلم" در هر عصر و زمانی، محک سنجش پیشرفت و تعالی در آن اجتماع بوده، هر جامعه‌ای که بهره‌اش از علم و اخلاق و معنویت افزون‌تر گردد و مقام معلم به کمال مطلوب خود نزدیک‌تر شود، به سمت تعالی رهنمون‌تر است. 

نکوداشت مقام پرافتخار معلم در ایران زمین که مهد آگاهی‌بخشی، علم‌آموزی و تمدن‌آفرینی است، تکریم انسان‌هائیست که برای بالندگی نسل فردای جامعه خویش، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و غیور و استوار با تحمل ناملایمات؛ جان فرزندان این سرزمین را به گوهر علم و ادب و معرفت می‌آرایند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت 12 اردیبهشت روز تکریم مقام والای معلم و یادبود استاد مطهری، در برابر همه زنان و مردان شریف نقش‌آفرین در عرصه علم و دانش- در سراسر کشور و به ویژه در شهر آبپخش عزیز- که مزین به نام زیبای معلم هستند، سر تعظیم فرود می‌آورم واز ایزد منان توفیق اهالی فرهنگ و ادب و اندیشه را آرزومندم.

                                                                                   حسین عباسی

                                                                                شهردار آبپخش

                                                                                          93/2/11               

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 93/2/12:: 10:9 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها