سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
برترین های کونگفو توآ جام رمضان استان مشخص شدند

مسابقات جام رمضان 1393 در سه استایل مبارزه ، دفاع شخصی و تکنیک به مدت 22 شب با تعداد 120 ورزشکار به میزبانی بخش آبپخش در سالن امام علی (ع) مجموعه ورزشی شهدا آبپخش برگزار گردید و در تاریخ 5 مرداد ماه به پایان رسید.
2.JPG
مسئول کونگ فو توآ استان بوشهر در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: این مسابقات در سه بخش ورزشی مبارزه ،دفاع شخصی و تکنیک و بخش های فرهنگی انس با قرآن کونگ فو کاران ،ضیافت نور در دریای حضور با حضور مربیان و داوران و همچنین حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار گردید.
3.JPG
حمیدرضا بنافی ضمن تبریک عید سعید فطراظهار داشت:از ورزشکاران و مربیان و داوران که با استقبال خوب و بانشاط در این رقابتها و همچنین در ویژه برنامه های فرهنگی حضور فعال داشتند تشکر و قدردانی می نمایم.
بنافی به برنامه های آتی کونگفو توآ استان اشاره کرد و ابراز داشت: اهم برنامه های آینده کونگ فوتوآ استان را حضور تیم نونهالان و نوجوانان در مسابقات کشوری به میزبانی استان زنجان در نیمه دوم مرداد ماه و اردوی این تیم به مدت یک هفته قبل از اعزام وبرگزاری مسابقات جوانان و بزرگسالان در بخش مبارزه و مسابقات تکنیک در چهار رده سنی به میزبانی شهرستان بوشهر و دشتستان را تا اول شهریور ماه و حضور قهرمانان تیم بزرگسالان مسابقات بین سبکی هیئت هنرهای رزمی و کونگ فو استان بوشهر، در بخش آموزش دوره های مربیگری درجه سه و درجه دو و یک دوره آزمون شالبند مشکی رتبه یک تا پنج فدراسیون کونگ فو از دیگر برنامه های تقویم ورزشی کونگ فوتوآ استان هستند.
در پایان مسئول توآ استان  از مسئولین محترم بخش آبپخش ،بخشدار مردمی این بخش، شهردار و شورای اسلامی واداره ورزش و جوانان آبپخش که حمایت همیشگی را از کونگ فو توآ استان دریغ ننموده اند تقدیر و تشکرفراوان نمودند.
برترین های مسابقات جام رمضان
رضا توکلیان          علی کشتکار               میلاد صفائیان                   حمید تقوی                  حمید خزاعی   
محمد اسفندیاری       حسنعلی حاتم پور           محمدرضا شعبانی              محمد جواد بحرینی        عباس سبحانی
مجتبی پرنیان           محمد الهیاری               محمد صابری                  علی اصغر شهریاری       امید شکیبایی
عباس احمدزاده
برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید.....................................


6.JPG


2.JPG
3.JPG
4.JPG
6.JPG


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 93/5/10:: 9:28 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها