سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون سختى به نهایت رسد ، گشایش در رسد ، و چون حلقه‏هاى بلا سخت به هم آید ، آسایش در آید . [نهج البلاغه]
اتحاد آبپخش
 
طرح جامع ترافیک شهری در آبپخش اجرا می شود

جهت اجرای بهتر طرح جامع ترافیک شهری آبپخش جلسه ای در شهرداری آبپخش برگزار شد.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در این جلسه با سوق الجیشی توصیف کردن شهر آبپخش اظهار داشت:شهر آبپخش با قرار گرفتن در مسیر استانهای خوزستان،بوشهر،فارس و هرمزگان یکی از شهرهای سوق الجیشی و استرات‍زیک استان محسوب می شود.
مصطفی رضایی افزود:بدین جهت لازم است طرح جامع ترافیک شهری با دقت اجرا شود تا علاوه بر روان کردن تردد خودرهای بین شهری موجب سهولت در رفت و آمد شهروندان نیز گردد.
رییس پلیس راهور شهرستان دشتستان نیز در این جلسه از اقدامات شهردار و شورای شهر نسبت به همکاری جهت راه اندازی راهور آبپخش قدردانی کرده و اظهار داشت:شهردار محترم و شورای اسلامی شهر اهتمام جدی نسبت به نهادینه شدن فرهنگ عبور و مرور و ترافیک شهری دارند و همکاری صمیمانه و تنگاتنگ آنها با راهور شهرستان خود دلیلی بر این مدعاست.

3.JPG
سرهنگ رضا موسیوند شهر آبپخش را از شهرهای پر رفت و آمد استان برشمرد و ابراز داشت:باید بگونه ای برنامه ریزی شود که مشکلات ترافیکی در این شهر به حداقل برسد و خوشبختانه شهردار محترم اهتمام خاصی به این موضوع دارند.
سرهنگ موسیوند ساماندهی دستفروشان را یکی از موضوعات مهم ترافیکی شهر عنوان کرد و گفت:باید دستفروشان به جایی از پیش تعیین شده هدایت و ساماندهی شوند تا شاهد وقوع اتفاقات ناگوار نباشیم.

2.JPG
شهردار آبپخش نیز در این جلسه از طراحی طرح جامع ترافیک شهری جهت اجرا خبر داد و اظهار داشت:طرح جامع ترافیک شهری آبپخش توسط کارشناسان امور ترافیک و مشاور ترافیک شهری اینجانب طراحی شده و پس از تایید نهایی در شهر اجرا خواهد شد.
مهندس حسین عباسی از اجرای سه طرح ترافیکی در شهر نیز خبر داد و افزود:ایجاد پارکینگ های 45درجه و گذرگاههای عابر پیاده و دور برگردان ها از مهمترین طرح های ترافیکی هستند که اجرایی خواهند شد.
مهندس عباسی از اصلاح نقاط حادثه خیز شهر نیز خبر داد و گفت:با همکاری کارشناسان امور ترافیکی نقاط حادثه خیز شهر شناسایی و نسبت به رفع و اصلاح آنها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.
مشاور امور ترافیکی شهردار آبپخش نیز در این جلسه اظهار داشت:روزانه شاهد عبور و مرور میلیونها وسیله نقلیه از وسط شهر آبپخش هستیم و بدین جهت باید اقدامات ترافیکی در این شهر انجام شود و اجتناب ناپذیر است.
مهندس اکبر توسلی افزود:خوشبختانه شهردار محترم و شورای شهر اهتمام جدی نسبت به اجرای طرح جامع ترافیک شهری آبپخش دارند و با جدیت این قضیه را دنبال می کنند و اینجانب با نظر شهردار محترم و همکاری کارشناسان ترافیک استان اقدام به طراحی طرح جامع ترافیک آبپخش نموده ایم که انشاءالله پس از تایید نهایی شهردار محترم و شورای شهر جهت اجرا به شهرداری تحویل خواهد شد.
نایب رییس شورای شهر آبپخش نیز در سخنانی از مساعدت رییس پلیس راهور شهرستان جهت استقرار راهور آبپخش قدردانی کرد.
مهدی بحرانی در ادامه از اجرای طرح ترافیکی در شهر استقبال کرده و اظهار داشت:شهر آبپخش به سبب اینکه دومین شهر شهرستان دشتستان است وجمعیت 20هزار نفری
باید در امور ترافیکی نیز ساماندهی شود تا شهروندان و سایر کسانی که از این مسیر رفت و آمد می کنند دچار مشکل نشوند.
وی همچنین از تلاشهای شهردار محترم جهت اجرای طرح ترافیک شهری قدردانی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر آبپخش نیز از احیا شدن شهر آبپخش پس از روی کار آمدن مهندس عباسی سخن گفت و اظهار داشت:خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی شهردار محترم شاهد بازگشت روحیه کار و تلاش در شهرداری آبپخش هستیم و با زحمات مجموعه شهرداری شاهد احیای شهر آبپخش در زمینه عمران و آبادانی می باشیم.
مهندس حسن فریبرزی افزود:شهردار محترم با جدیت فراوان دنبال کارها هستند و از جمله در بحث ترافیک شهری اقدامات خوبی انجام شده و به امید خدا در آینده ای نزدیک شاهد اجرای بیشتر طرحهای ترافیکی در شهر خواهیم بود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 93/6/30:: 11:36 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها