سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادران، در کنار ظرف های بزرگ [غذا]، چه بسیارند و به هنگام حوادث روزگار، چه کم! [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
استقبال کم نظیر مردم آبپخش از مراسم شب شروه +تصاویر

 

 مراسم شب شروه به همت شهرداری آبپخش در دبستان دکتر حسابی آبپخش برگزار شد.

این مراسم با استقبال کم نظیر و پرشور مردم فرهنگ دوست بخش آبپخش همراه شد و بیش از 3000نفر از این مراسم دیدن کردند.

http://8pic.ir/images/gwhob15k9io15nstkbqy.jpg

 

 

 رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در این مراسم از عدم وجود سالن اجتماعات در بخش آبپخش به شدت انتقاد کرده و اظهار داشت:با کمال تاسف شهر 20 هزار نفری آبپخش که مرکز بخش است و دومین شهر شهرستان نیز هست یک سالن اجتماعات ندارد و مردم فرهنگ دوست این بخش از این بابت رنج می برند.


14.JPG

مصطفی رضایی افزود:زیبنده مردم شریف آبپخش نیست که به علت کمبود جا به حالت ایستاده نظاره گر برنامه ها ی فرهنگی و هنری باشند.

رضایی تصریح کرد:مجتمع فرهنگی هنری که قریب به 5 سال از کلنگ زدن آن می گذرد و تازه 30 درصد پیشرفت داشته و معلوم نیست چه زمانی تکمیل شود و از مسئولان استان و شهرستان خواهش می کنم در احداث این مجتمع اقدامی عاجل نمایند و با تخصیص بودجه لازم به آن و نظارت صحیح بر ساخت آن مشکل مردم فرهنگ دوست آبپخش را حل نمایند.

رییس شورای شهر آبپخش از اقدامات ارزشمند شهردار جوان و ساعی آبپخش قدردانی کرده و ابراز داشت:خوشبختانه با روی کار آمدن مهندس عباسی شاهد اقدامات ارزشمند وی در حوزه فرهنگ و هنر بوده ایم و در زمینه عمران و آبادانی شهر نیز بسیار خوب عمل کرده و اینجانب اعلام می کنم هیئت رییسه شورا پشتیبان شهردار محترم می باشد و از برنامه ها و اقدامات وی حمایت کامل کما فی السابق خواهد کرد.

شهردار آبپخش نیز در این مراسم از استقبال باشکوه مردم آبپخش قدردانی کرده و اظهار داشت:شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری هیچ محدودیتی ندارد ولی متاسفانه بدلیل کمبود جا و عدم وجود مکان مناسب در سطح شهر قادر به اجرای بسیاری از برنامه های خود نیست.

حسین عباسی افزود:اعتقاد راسخ دارم که اجرای برنامه های فرهنگی و هنری حق مسلم مردم است و اینجانب از بدو تصدی شهرداری تلاش داشته ام تا آنجا که ممکن است حامی فرهنگ و هنر باشم و این برای من افتخاری بزرگ است.

عباسی از مرمت و بازسازی مقبره دوبیتی سرای شهر آبپخش نیز خبر داد و افزود:در آینده ای نزدیک به اتفاق ریاست محترم شورا دیداری با مدیر کل محترم میراث فرهنگی استان خواهیم داشت و در مورد بازسازی و مرمت مقبره مرحوم نادم دوبیتی سرای معروف آبپخش تبادل نظر کرده و انشاءالله کار اچرایی آن را آغاز خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم مدیر کل حوزه استاندار بوشهر؛معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان؛معاون مدیر کل میراث فرهنگی استان؛مهندس اسماعیلی عضو محترم شورای شهر برازجان بخشدار محترم آبپخش نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.

خاطرنشان می شود در این مراسم از دو پیشکسوت شروه خوان آقایان پولاد اسماعیلی و سید نورالدین شاهروبندی نیز تجلیل شد.

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب بروید.....................

 


15.JPG


14.JPG

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

 

 

 


15.JPG


14.JPG

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

 

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 93/9/25:: 9:53 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها