سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد آبپخش
 
طرح آبرسانی روستای گناوکان آبپخش اجرا می شود

 بخشدار آبپخش در گفتگو با این پایگاه خبری از اجرای طرح آبرسانی به روستای محروم گناوکان خبر داد و اظهار داشت:روستای گناوکان با 19 خانوار و بیش از 80 نفر جمعیت در 8 کیلومتری مرکزبخش واقع شده و با دارا بودن زمین مستعد کشاورزی یکی از قطب های تولید گندم محسوب می شود.


علی مردانلو افزود:متاسفانه این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار نیست و در واقع تنها روستای بخش است که آب لوله کشی ندارد و اهالی خوب و نجیب این روستا با مشکلات فراوانی در این زمینه روبرو هستند.

مردانلو تصریح کرد:بدین منظور جلسات هم اندیشی جهت آبرسانی به این روستای محروم با حضور مسئولین بخش خیرین و اهالی روستا در بخشداری تشکیل شد و راهکارهای مختلف اخذ و تقسیم کار صورت گرفت.

وی اضافه کرد:در مرحله اول حسابهایی در صندوق قرض الحسنه حضرت زهرا(س) و بانک کشاورزی آبپخش جهت کمکهای خیرین افتتاح گردید.

نماینده عالی دولت در بخش آبپخش از دیدار با مدیرعامل آبفار استان جهت آبرسانی به روستای گناوکان نیز خبر داد و گفت:در ادامه پیگیری جهت اجرای طرح آبرسانی به روستای گناوکان با مدیرعامل محترم آبفار استان جلسه ای داشتیم که بحمدلله نتایج خوبی هم حاصل شد.

علی مردانلو افزود:در این جلسه مهندس طاهریان پور از این طرح استقبال و جهت همکاری قول مساعد دادند و مقرر شد تا هفته آینده اتصالات لوله ای به آبپخش ارسال و حداکثر تا چهارشنبه هفته جاری نیز پیمانکاری که با همکاری مردم این طرح را اجرا کند مشخص نمایند.

بخشدار آبپخش ضمن قدردانی از همکاری آبفار استان اظهار امیدواری کرد در سالجاری مردم نجیب این روستا از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شوند.

علی مردانلو همچنین از خیرین خواست جهت اجرای این طرح عام المنفعه و خداپسندانه کمر همت بسته و مردم این روستا را از مشکلات بی آبی نجات دهند.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 94/2/21:: 11:48 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها