سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بر اثر هر گناهی از برادرانش کناره گیری کند، دوستانش کم شوند . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
نشست صمیمانه بخشدار آبپخش با هنرمندان+تصاویر
بخشدار آبپخش در نشست صمیمانه با هنرمندان اظهار داشت: بخش آبپخش کارنامه هنری درخشانی در سطح استان و منطقه دارد که محصول تلاش هنرمندان برجسته این دیار است.
 


  

علی مردانلو ابراز داشت:‌ بایستی از آثار فاخر بومی و محلی هنرمندان آبپخش حمایت شود تا در پرتو این حمایت‌ها انگیزه هنرمندان آبپخش برای تولید آثار ماندگار در تاریخ فرهنگی استان دوچندان شود. 

وی تاکید کرد: ایجاد بانک جامع اطلاعاتی هنرمندان آبپخش از رویکردهای مهمی است که بخشداری آبپخش برای ارائه خدمات حمایتی بهتر از هنرمندان در دستور کار خود قرار داده است.


  

نماینده عالی دولت در بخش آبپخش گفت: مستند شهید روا، ‌کتاب موسیقی جنگ،‌ فیلم کوتاه پس لرزه و ... از آثار هنری برجسته‌ای توسط هنرمندان هستند که در سطح استانی و ملی برای بخش آبپخش افتخار آفرینی کرده‌اند. 

مردانلو اذعان داشت: تخصیص و جذب اعتبارات مناسب برای فعالیت هنرمندان آبپخش از اولویت‌هایی است که بخشداری آبپخش در ماه‌های گذشته پیگیری‌های فراوانی در این زمینه انجام داده است و امیدواریم در سال جاری شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم. 

اکبر باوندنیا، مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش نیز در این نشست گفت: ایجاد ارتباط مستمر با هنرمندان از رویکردهای مهمی است که به آن توجه داشته‌ایم.

ایجاد قطعه هنرمندان در آرامگاه شهر آبپخش، تجهیز سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری شهید روا آبپخش و اختصاص اعتبار به ادامه ساخت مجتمع فرهنگی و هنری از جمله درخواست‌های هنرمندان در این نشست بود که ‌بخشدار آبپخش بر پیگیری انجام آن تاکید داشت.

در این نشست جعفر کازرونی (هنرمند پیشکسوت)،‌ داوود جان امیری (مسئول انجمن هنرهای نمایشی آبپخش)،‌ کوشیار یزدانی (هنرمند)، زهرا کازرونی (هنرمند)،‌خاتون رحمانی (هنرمند)، ابوذر محمدیان (مسئول انجمن موسیقی آبپخش)،‌ نورالدین حاجی‌پور (هنرمند پیشکسوت)، جواد راهپیما (خبرنگار) و جمعی از هنرمندان به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.






1.JPG




کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 94/2/23:: 9:58 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها