سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسود را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
شهردار آبپخش انتخاب شد

 

در جلسه شورای شهر آبپخش شهردار دومین شهر شهرستان و نگین سبز استان بوشهر انتخاب شد.

این جلسه با حضور تمامی اعضا و امام جمعه بخش و بخشدار آبپخش برگزار شد مهندس حسین عباسی به عنوان شهردار آبپخش انتخاب شد.

شهردار منتخب آبپخش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اتحاد جنوب ضمن تقدیر از اعضای محترم شورا به خاطر انتخاب به تشریح برنامه های خود پرداخت.

مهندس حسین عباسی ارائه خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تعامل سازنده با مدیران دستگاههای اجرایی بخش آبپخش را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد و اظهار داشت:شهر آبپخش با پیشینه ای درخشان و مردمانی با فرهنگ شایسته برخورداری از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است و اینجانب خدمت به مردم را یکی از مهمترین برنامه های خود اعلام می کنم و با تمام توان به مردم شریف شهرم آبپخش خدمت خواهم کرد.

عباسی اضافه کرد:یکی دیگر از برنامه های مهم اینجانب تعامل سازنده با مسئولان دستگاههای اجرایی بخش و امام جمعه محترم و بخشدار محترم می باشد که با جدیت در کنار این عزیزان در رفع مشکلات شهر تلاش خواهم کرد.

وی دانستن را حق مردم دانست و ابراز داشت:مردم ولی نعمت مسئولان هستند و تلاش می کنم گزارش عملکرد شهرداری را به صورت شفاف در کلیه زمینه ها به مردم ارائه کنم تا آنها از کم و کیف کارهای اجرایی شهرداری آگاه شوند و با نظرات سازنده خود شهرداری را در جهت کیفیت بخشی بهتر به کارها یاری دهند.

مهندس عباسی بر استفاده بهینه از نظر نخبگان و صاحبنظران شهر تاکید کرد و اظهار داشت:اینجانب اعلام می کنم برای اعتلای همه جانبه شهر آبپخش آماده ام از نظرات سازنده صاحب نظران و نخبگان شهر با سلایق گوناگون استفاده بهینه کنم چون معتقدم شهر از آن مردم است و باید با نظر آنها ساخته و اداره شود.

شهردار منتخب آبپخش در پایان بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اظهار داشت:تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی را سرلوحه کارها قرار خواهم داد و با صداقت و صراحت کارهای مردم را پیگیری خواهم کرد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/8/29:: 8:41 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها