سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ می فرماید : بنده ام با چیزی مانند آنچه بر او واجب کرده ام، محبوب من نمی شود . [امام صادق علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
کتابخانه عمومی آبپخش به عنوان برتر کشور در سال92 دست یافت

کتابخانه عمومی آبپخش به عنوان برتر کشور در سال92 دست یافت
مسئول کتابخانه عمومی آبپخش در گفتگو با خبرنگار اتحاد جنوب با اعلام این خبر اظهار داشت:کتابخانه عمومی آبپخش از

میان بیش از 3100کتابخانه کشور به عنوان برترین کتابخانه انتخاب شده است.


علی دهقان افزود:نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای انتخاب کتابخانه برتر معیارهایی دارد که می توان به اجرای دقیق مفاد آیین نامه اداره کتابخانه عمومی و انجام فعالیت های فوق برنامه اشاره کرد.


دهقان اضافه کرد:موفقیت در طرح ملی کتاب من،برگزاری مسابقات فرهنگی مکتوب و آنلاین،جذب کمک های خیرین،تعامل سازنده با ادارات بخش و شهرو میزان مراجعات افراد فعال از جمله شاخصه های کتابخانه آبپخش بوده است.
وی کتابهای موجود در کتابخانه را18000جلد عنوان کرد و افزود:از این تعداد حدود3000عنوان کتاباز برگزاری طرح ملی کتاب من دریافت شده و بیش از 1000عنوان کتاب دانشگاهی در حوزه های نفت وگاز،فنی و مهندسی و مدیریت در این کتابخانه موجود است.


علی دهقان از عضویت بیش از 800نفر در کتابخانه آبپخش خبر داد و افزود:این آمار به طور واقعی است و از شهرهای مجاور و استان نیز عضو کتابخانه آبپخش هستند.
این مسئول از مراجعه روزانه بیش از 70نفر به کتابخانه خبر داد و گفت:روزانه به طورمیانگین بیش از70نفر به کتابخانه عمومی آبپخش مراجعه می کنند و حجم کتب امانتی در روز بیش از 100جلد است.

لازم به ذکر است کتابخانه عمومی آبپخش توانسته 3عنوان برتر ملی را کسب نماید که عبارتند از:سال88انتخاب مسئول نمونه کتابخانه های کشور،سال91 کتابخانه برتر فرهنگی کشور و سال 92کتابخانه برتر کشورکه طبق گفته مسئول کتابخانه عمومی آبپخش این آمار دربین بیش از 70 کتابخانه عمومی استان بی نظیر است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/9/27:: 6:15 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها