سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با شهوت در یک دل جای نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
9 دی برخاسته از بصیرت مردم است

مراسم گرامیداشت 9دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) آبپخش برگزار شد.


حجه الاسلام حسینی آملی از اساتید حوزه و دانشگاه سخنران این مراسم در بیاناتی حادثه9دی سال 88را حرکتی مدبرانه و هوشمندانه از جانب مردم دانست و اظهار داشت:مردم بصیر ایران اسلامی وقتی دیدند آرمانها و اهداف نظام اسلامی در خطر است به صحنه آمدند و حادثه عظیم و تاریخی9دی را خلق کردند.


وی اضافه کرد:بصیرت یعنی تصمیم به موقع گرفتن و مردم شریف و بصیر ایران با درک موقعیت زمانی و شناخت حیله های از پیش طراحی شده دشمنان نظام برای دفاع از مقدسات و آرمانهای خود به صحنه آمدند و در واقع 9دی سال88برخاسته از بصیرت مردم ایران بود.


حجه الاسلام حسینی آملی از طراحی درازمدت دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به نظام در سال88سخن گفت و ابراز داشت:وقایع تلخ پس از انتخابات سال88توسط سازمانهای جاسوسی امریکا و انگلیس طی سالهای قبل ازآن طراحی شده بود و در واقع نقشه اصلی فتنه88را سرویس های جاسوسی مستکبران عالم طراحی کرده بودند و فریب خوردگان داخلی اجرای آن را بر عهده داشتند.


این استاد حوزه و دانشگاه تنها راه سعادت و سرافرازی بیشتر نظام اسلامی را پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود:این ولایت فقیه بوده که در مواقع حساس کشتی انقلاب را از طوفانهای سهمگین به ساحل نجات رسانده است.


حجه الاسلام حسینی آملی خاندان آل سعود را مجری اصلی برنامه های شوم امریکا و انگلیس در جهان اسلام دانست و اظهار داشت:در حال حاضر خاندان آل سعود استمرار خاندان بنی امیه و دیگر جباران تاریخ است و محور شیطنت و مجری اصلی اهداف شوم دشمنان اسلام در منطقه و جهان اسلام ،خاندان آل سعود می باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/10/8:: 8:26 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها