سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد آبپخش
 
بیمارستان شهید گنجی جوابگوی مردم دشتستان نیست/تدوین طرح جامع خرم

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای چهاربرج بخش آبپخش به مشکلات مطروحه مردم پاسخ داد.
حجه الاسلام موسوی نژاد را در این جلسه مسئولان شهرستان و بخش همراهی می کردند و در صورت لزوم مسئولان به سئوالات مردم پاسخ دادند.
نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت:درنظام جمهوری اسلامی، جایگاه ها برای این خلق شده اند تا مبانی وشریعت الهی یعنی همان رفاه، کمال، سعادت ورسیدن به قرب الهی پیاده شود.
وی با بیان اینکه با استفاده از دانش، فکر وتدابیر بشری باید راه رسیدن به کمال راپیداکرد، گفت: برای رسیدن به اهداف عالیه و قرب الی الله باید از همه ابزارهای موجود در دنیا استفاده کرد.
http://8pic.ir/images/81881673014392371294.jpg
حجه الاسلام موسوی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود به بیمارستان شهید گنجی برازجان اشاره کرد و ابراز داشت:بیمارستان شهید صادق گنجی با امکانات محدود جوابگوی مراجعین نیست و به تنهایی نمی تواند مشکل درمان مردم را حل کند و بیمارستان 17شهریور هم باید پذیرش بیمار انجام دهد و من به مسئولان بهداشتی استان تذکر داده ام.
این مسئول در ادامه در جواب باغداران خرما اظهار داشت:دولت موظف است خرمای مانده کشاورزان را با نرخ تضمینی خریداری کند و جلوی ضرر و زیان کشاورزان را بگیرد.
وی در همین رابطه افزود:با پیگیری فراکسیون خرمای مجلس و دستور رییس مجلس،مرکز پژوهش های مجلس در حال تدوین طرح جامع خرما می باشد که پیشرفت خوبی داشته  و در حال نهایی شدن است و به فضل الهی با اجرای این طرح شاهد رونق خرما خواهیم بود.
حجه الاسلام موسوی نژاد از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گزاری در امر خرما و صنایع تبدیلی مرتبط با آن دعوت کرد و تصزیح کرد:در همین رایطه با چند سرمایه گزار کویتی مذاکراتی داشته ام و هر سرمایه گزاری بخواهد در امر خرما در شهرستان دشتستان سرمایه گزاری کند با تمام توان با او همکاری خواهم کرد.
به ادامه مطلب بروید...............................................

بخشدار آبپخش نیز در این جلسه باقدردانی ازحضور نماینده مردم دشتستان وسایر مسئولان دربین مردم روستا اظهارداشت: مردم روستای چهاربرج در امورمختلف همکاری های خوبی با مسئولان داشته اند.

غلامرضا وفایی افزود: در روند اجرای طرح تعریض، مردم این روستا به صورت مشارکتی و داوطلبانه نسبت به عقب نشینی وتخریب دیوارها اقدام کرده اند که بیشترین همکاری را نسبت به سایر مناطق داشته اند.

http://8pic.ir/images/56609035189513939693.jpg

وی با اشاره به مشکلات خرما و نخلداران تاکیدکرد: پیگیری های زیادی برای رفع مشکلات خرما، بازار فروش، آب بهائ و صادرات انجام داده ایم ولی درهمه زمینه ها به نتیج مطلوبی دست پیدانکرده ایم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: اقدامات لازم برای راه اندازی دومین تعاونی تولید کشاورزی بخش آبپخش در ماه های اخیر انجام شده است که مربوطه به چهاربرج است.

وفایی افزود: پس از راه اندازی این تعاونی، می توان آنرا تبدیل به گروه اتحادیه ای کرد که قادربه پیگیری امور در سطح مرکز کشور می شوند.

این مسئول ازکشاورزان به عنوان دلسوزترین قشر برای کارهای خودشان خواست تا باپیگیری وتلاش، زمینه رابرای نتیجه گیری مطلوب درسالهای آینده فراهم کنند.

کلیه مصوبات واظهارات انجام شده دراین نشست درصورتجلسه ای تنظیم و نسخه هایی از آن به مسئولان حاضر به منظور تسریع درپیگیری واجرای تعهدات تحویل گردید.

درپایان مقررشد همانند سایر سفرهای نماینده مردم دشتستان به روستاها و شهرها، کارگروهی در دفترنماینده مردم دشتستان به منظور پیگیری مصوبات جلسه تاحصول نتیجه تشکیل شود.

روستای چهاربرج ازتوابع بخش آبپخش دارای 1400نفرجمعیت در 17 کیلومتری شهربرازجان مرکزشهرستان دشتستان واقع شده است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/10/21:: 2:33 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها