سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
شهردار خبر داد:بهسازی خیابانها و کوچه های شهر آبپخش+گزارش تصویری

شهردار آبپخش در حاشیه بهسازی خیابان دانش آموز شهر آبپخش خدمت به مردم را بزرگترین عبادت عنوان کردواظهارداشت:رضایتمندی مردم از کارهای عمرانی شهرداری،مهمترین پاداش مجموعه شهرداری است و در این راه با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.


مهندس حسین عباسی از بهسازی و آسفالت خیابانها و کوچه های شهر خبر داد و گفت:با وجود کمبود اعتبارات شهرداری و در راستای درخواست های مردمی و جهت رفاه حال شهروندان عزیز،عملیات بهسازی خیابانها و کوچه ها را آغاز کرده ایم و در ابتدا 400متر از خیابان دانش آموز و 120متر از ورودی محله بهرام آباد انجام خواهیم داد و در آینده ای نزدیک و در صورت داشتن اعتبارات لازم تمام خیابانها و کوچه های غیرمسطح شهر بهسازی و آسفالت خواهند شد.


مهندس عباسی بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت:به این امر اتقاد راسخ دارم که باید در کنار کارهای عمرانی به کارهای فرهنگی هم توجه کرد و در همین راستا،با وجود کمبود اعتبارات شهرداری،کمک قابل توجهی به دانشگاه آزاد آبپخش و باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان شهر آبپخش انجام شد و در آینده هم به کارهای فرهنگی و باشگاه های ورزشی در صورت امکان کمک خواهیم کرد.


عباسی بر ضرورت اهتمام به خواسته های مردم تاکید کرد و ابراز داشت:اینجانب مردم شهرم را مشاوران امین خود می دانم و از انتقادهای سازنده آنها در جهت زیباسازی شهر آبپخش استفاده خواهم کرد و با تمام توان در خدمت مردم شهرم خواهم بود.


مهندس عباسی بر آمادگی مجموعه عوامل شهرداری برای خدمت به مردم سخن گفت و عنوان داشت:روز پنج شنبه روز تعطیلی پرسنل شهرداری است و با توجه به حجه کارهای عمرانی شهرداری از کارگران و پرسنل شهرداری در روزهای تعطیل هم برای خدمت به مردم استفاده می کنیم.



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/3:: 11:16 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها