سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]
اتحاد آبپخش
 
جلسه شورای اداری بخش آبپخش برگزار شد

امام جمعه آبپخش در جلسه شورای اداری بخش آبپخش رمز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را توکل مردم به خداوند دانست و اظهار داشت:ماهیت اصیل انقلاب ما برگرفته از احکام نورانی دین و مبانی اعتقادی ما است و در واقع رمز اصلی پیروزی ملت ایران توکل بر خدا و اعتماد مردم به امام امت(رحمه ا...علیه)بود.
حجه الاسلام رضایی منتقل کردن آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی به نسل جوان را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود:آرمانهای مقدسی که عامل اصلی حرکت مردم و امام بوده باید حفظ شود و به طور دقیق به نسل جوان منتقل گردد.
بخشدار آبپخش نیز در ادامه از گسترش روزافزون گرایش به دین اسلام در جهان خبر داد و اظهار داشت:طبق گفته منابع معتبر منطقه ای و جهانی،گرایش به دین مبین اسلام افزایش یافته و به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران،روحیه اسلامخواهی در سراسر عالم بویژه در اروپا و امریکا بیشتر شده است.
غلامرضا وفایی از برگزاری باشکوه مراسمات دهه فجر در بخش خبر داد و ابراز داشت:مسئولان و مردم شریف بخش آبپخش آماده اند تا مراسمات ایام الله دهه فجر را باشکوه برگزار نمایند و در همین رابطه جلساتی برگزار شده و ستاد دهه فجر بخش برای برگزاری هر چه باشکوهتر این ایام مبارک،آمادگی کامل دارد.
وفایی از تلاش های شهردار و مجموعه شهرداری به خاطر تسطیح و آسفالت معابر و کوچه ها قدردانی کرده و خاطرنشان کرد:باید همه مردم شهر دست در دست هم داده و با تعامل و همکاری با مجموعه شهرداری زمینه زیباسازی شهر را فراهم نمایند.
بخشدار آبپخش از مسئولین اداره آبفار و برق آبپخش به خاطر تلاش جهت آب و برق دار شدن روستای بند محمد عبدالله نیز قدردانی کرد و افزود:به فضل الهی در دهه مبارک فجر پروژه برق رسانی به روستای بند محمد عبدالله افتتاح می شود و در تلاشیم پروژه آبرسانی به این روستا نیز همزمان با برق افتتاح شود.
غلامرض وفایی اضافه کرد:جا دارد از استاندار محترم؛معاون محترم عمرانی استاندار؛ فرماندار محترم شهرستان،مسئولان آب و برق شهرستان و استان،نماینده محترم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و کلیه کسانی که در انجام این پروژه ها نقش داشتند کمال تشکر را داشته باشم.
دبیر ستاد دهه فجر بخش آبپخش نیز در این جلسه به تشریح برنامه های دهه فجر در بخش پرداخت.
محمود انتظامی افزود:نواختن زنگ انقلاب ساعت9/33صبح روز دوازدهم بهمن در آموزشگاه دخترانه عفت،غبارروبی گلزار مطهر شهدا،دیدار با خانواده اولین شهید انقلاب در استان شهید سلیمان شریفی؛برگزاری یادواره شهدا در مدارس بخش از مهمترین برنامه های دهه فجر در بخش آبپخش می باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/7:: 3:1 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها