سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند : خدا چگونه حساب مردم را مى‏رسد با بسیار بودن آنان ؟ فرمود : ] چنانکه روزى شان مى‏دهد با فراوان بودنشان . [ پرسیدند : چگونه حسابشان را مى‏رسد و او را نمى‏بینند ؟ فرمود : ] چنانکه روزى‏شان مى‏دهد و او را نمى‏بینند . [نهج البلاغه]
اتحاد آبپخش
 
تلاش شهرداری برای بازگشایی کوچه ها و معابر شهر آبپخش


نایب رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در گفتگو با اتحاد جنوب ازبارش باران به مقدار نسبتا خوب در آبپخش خبر داد و اظهار داشت:در پی بارندگی های شب گذشته تاکنون پرسنل خدوم شهرداری با تلاشی گسترده اقدام به بازگشایی معابر و کوچه های شهر نموده اند و این کار تا هم اکنون هم ادامه دارد.

حسین عباسی افزود:پرسنل شهرداری در آماده باش کامل بسر می برند و آماده تعامل و همکاری باسایر نهادهای بخش جهت انجام عملیات امداد در صورت حادثه احتمالی یعنی جاری شدن سیل می باشند.

 

عباسی از سرکشی و بازدید از تیمهای مختلف امدادی شهرداری از اوایل وقت امروز خبر داد و گفت:از اوایل وقت امروز به اتفاق سرپرست محترم شهرداری به صورت مداوم از تیمهای امدادی شهرداری بازدید و از نحوه انجام کار مطلع می شدیم وبحمدلله تاکنون خسارتی در سطح شهر گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد:مجموعه شورا و شهرداری آماده خدمت شبانه روزی و بی وقفه به شهروندان عزیز هستند و انتقادات سازنده و راهگشای تک تک همشهریان عزیز برای ما محترم و و در اجرای پروژه ها از آنها استفاده بهینه خواهیم کرد.

 



کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/8/29:: 8:44 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها