سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مغلوب غفلت شود، دلش می میرد . [امام علی علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
بیش از600متر از معابر شهر آبپخش آسفالت شد

شهردار آبپخش در نشست با امام جمعه و مسئولان اجرایی بخش،با تبریک پیروزی انقلاب اظهار داشت:انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(رحمه الله علیه)در طول تاریخ بشریت بی نظیر است.
مهندس حسین عباسی به تشریح فعالیتهای خود از بد تصدی شهرداری آبپخش پرداخت و اظهار داشت:مهمترین برنامه کوتاه مدت اینجانب تسطیح و آسفالت معابر عمومی بود که طی چند روز گذشته با کار بی وقفه و جهادی بیش از 17کوچه و 10خیابان تسطیح شد.
مهندس عباسی از انجام بیش از600متر آسفالت در سطح شهر خبر داد و افزود:360متر خیابان دانش آموز،140متر خیابان ورودی محله بهرام آباد،حدود70متر کوچه فرهنگ و بیش از 100متر هم لکه گیری صورت گرفته است.
وی اضافه کرد:برای آسفات کوچه ها و خیابانهای درخواستی مردم شریف شهر به بیش از 180تن قیر نیاز داریم که امیدوارم با پیگیری و تخصیص اعتبارات لازم بتوانیم این مقدار را بدست آورده و نسبت به آسفالت خیابانها اقدام کنیم.
وی از کمبود اعتبارات شهرداری سخن گفت و ابراز داشت:برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت خوبی برای عمران و زیباسازی شهر داریم که کمبود اعتبارات ما را با مشکل مواجه کرده ولی با تمام توان به اقدامات خود ادامه می دهیم و کارهای عمرانی را پیش می بریم.
شهردار آبپخش از برنامه ریزی برای پاکسازی شهر قبل از ایام نوروز خبر داد و افزود:در همین راستا در هفته جاری با همکاری آموزشگاه طالقانی آبپخش برنامه پاکسازی آرامستان آبپخش را اجرا خواهیم کرد و تا قبل از عید نوروز با همکاری مدارس و نهادهای مختلف شهر نسبت به پاکسازی شهر اقدام لازم اعمال خواهد شد.
رییس شورای شهر آبپخش نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک دهه فجر اظهار داشت:خدمت بی منت به مردم بزرگترین افتخار شورای شهر است و شورای اسلامی شهر آبپخش در همه حال آماده خدمتگزاری به مردم شریف شهر آبپخش است.
مصطفی رضایی با انتقاد از برخی پایگاه های خبری اظهار داشت:بعضی پایگا های خبری در مورد اعلام بدهی بیش از 1میلیارد تومانی شهرداری از من ایراد گرفته اند در صورتی که باید صادقانه عرض کنم با احتساب بدهی حقوق پرسنل شهرداری،حدود 2میلیارد تومان شهرداری آبپخش بدهکار است.
وی اضافه کرد:برای راه اندازی کارخانه آسفالت و ماشین آلات مرتبط با آسفالت روزانه بیش از 1میلیون تومان گازوئیل خرید می کنیم و کار را به علت کمبود اعتبار با سختی پیش می بریم.
وی از مسئولین و مردم خواست با شهرداری همکاری کنند تا زمینه کارهای بیشتر برای شهردار و مجموعه شهرداری فراهم شود.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/11/12:: 11:50 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها