سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوستبدارد و او اندکْ کار خیری انجام دهد، در برابر آن اندک، به اوپاداشِ بسیار می دهد و دادن پاداش بسیار در برابر کارِ اندک، براو سنگین نمی آید . [امام صادق علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
یادواره شهید کرامت و شهدای بنار سلیمانی24اسفند برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سردار شهید غلامرضا کرامت و شهدای روستای بنار سلیمانی از توابع بخش آبپخش در محل حوزه شهید دستغیب آبپخش برگزار شد.

بخشدار آبپخش در این جلسه اظهار داشت:با یاد شهداء فضا معطر می شود و برگزاری یادواره شهدا باعث زنده شدن نام و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر خواهد شد.

غلامرضا وفایی بر آمادگی گروه های مختلف ستاد یادواره شهید کرامت و شهدای روستای بنار سلیمانی خبر داد و ابراز داشت:جلسات متعددی برگزار شده و به لطف خدا برنامه های خوبی تدارک دیده شده و در کنار یادواره نمایشگاه جنگ افزارهای مختلف نیز برپا خواهد شد.

وی از حضور سردار حاج نبی رودکی به عنوان سخنران این مراسم یاد کرد و گفت:بسیاری از رزمندگان و سرداران زمان جنگ در این یادواره حضور خواهند داشت و تیپ پیاده امام صادق(ع)استان نیز با ستاد یادواره همکاری خواهد داشت.

لازم به ذکر است یادواره سردار شهید غلامرضا کرامت که در زمان جنگ فرمانده ادوات لشکر 19فجر بوده و شهدای روستای بنار سلیمانی روز24اسفند ساعت3.5عصر در گلزار شهدای این روستا برگزار خواهد شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/12/18:: 10:46 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها