سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانش در دل که دانشی سودمند است و دانش بر زبان که حجّت خدا بر بندگانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد آبپخش
 
تجلیل از گروه هنری بهار در جشنواره نوروزی شهر آبپخش

شهردار آبپخش در گفتگوی اختصاصی با اتحاد آبپخش اظهار داشت:هنر و هنرمند دو عامل هم و تاثیر گذار در جامعه هستند و باید زمینه کارهای فرهنگی و هنری توسط مسئولان فراهم شود تا آنها بدون دغدغه خاطر فعالیت نمایند.
مهندس حسین عباسی ابراز داشت:در راستای بسط و گسترش فرهنگ و هنر شهر،شهرداری آبپخش سیاست های کوتاه مدت و بلند مدت دارد و در کنار فعالیتهای عمرانی و اقتصادی،نگاه ویژه ای به مقوله فرهنگ و هنر دارد و تا آنجا که ممکن است از هنرمندان عزیز حمایت خواهد کرد.
عباسی افزود:همچنین شهرداری نسبت به ورزش شهر نیز اهتمام جدی دارد و در همین راستا کمک های خوبی در 2ماه گذشته به تیمهای ورزشی آبپخش که در رقابت های استانی حضور دارند شده است و ورزشکاران عزیز شهر مطمئن باشند شهرداری در صورت داشتن بودجه لازم از آنها حمایت همه جانبه خواهد کرد.
شهردار آبپخش ضمن تبریک بمناسبت افتخار آفرینی گروه هنری بهار آبپخش بخاطر کسب مقام اول تئاتر کودک استان اظهار داشت:خوشبختانه فرزندان هنرمند آبپخش بزرگ در قالب گروه هنری بهار موفق به کسب مقام اول استان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شده اند و اینجانب ضمن تبریک به این گروه فعال اعلام می کنم در جشنواره نوروزی شهر آبپخش به صورت ویژه از این گروه تجلیل خواهد شد.
مهندس عباسی خاطرنشان کرد:آبپخش بزرگ مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان بزرگی از این خطه بافرهنگ به استان و کشورمعرفی شده اند و با افتخار اعلام می کنم شهرداری آبپخش از هنرمندان،ورزشکاران و جوانان نخبه شهر حمایت همه جانبه خواهد کرد و تا آنجایی که اعتبارات و بودجه اجازه دهد در خدمت آنها خواهد بود.
لازم به ذکر است نمایش "یک دختر یک سرباز"کاری از گروه هنری بهار به کارگردانی حسن بحرانی با دریافت 5 عنوان برتر در کنار نمایش "شرک 5" بدون هیچ گونه اولویتی به عنوان آثار برگزیده سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان بوشهر انتخاب شدند!


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/12/20:: 4:19 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها