سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
اتحاد آبپخش
 
دعوت شهردار از هنرمندان آبپخشی برای اجرای برنامه در جشنواره نورو

شهردار آبپخش در گفتگو با خبرنگار پسین آبپخش از اجرای جشنواره نوروزی در روزهای دوم،سوم،چهارم و پنجم فروردین ماه خبر داد.

مهندس حسین عباسی افزود:این جشنواره با شرکت هنرمندان مطرح استان و شهر آبپخش برگزار می شود و مردم فهیم شهر آبپخش و سایر هم استانی های عزیز می توانند از این برنامه مفرح که در پارک خضراء برگزار خواهد شد استفاده کنند.
2.jpg
عباسی از شرکت هنرمندان شهر آبپخش و اجرای برنامه های آنان در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت:هنرمندان آبپخش از پاک ترین و برجسته ترین هنرمندان استان هستند و توانسته اند در سالهای گذشته افتخارات فراوانی را نصیب آبپخش بزرگ نمایند و از آنها دعوت می کنم برای اجرای برنامه های خود در جشنواره نوروزی تا پایان هفته جاری به روابط عمومی شهرداری مراجعه کرده و برنامه خود را جهت بررسی و اولویت بندی برای اجرا تحویل دهند و قاطعانه عرض می کنم با تمام توان از هنرمندان با فرهنگ و اصیل شهر آبپخش حمایت کرده و جهت تعالی و پیشرفت روزافزون آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
وی از عملکرد گروه هنری بهار بخاطر افتخار آفرینی در استان نیز تقدیر کرده و ابراز داشت:فرزندان هنرمند آبپخش بزرگ در قالب گروه هنری بهار توانستند در تئاتر کودک استان مقام برتر را کسب کنند و انشاءالله در جشنواره نوروزی از این گروه هنرمند تجلیل خواهد شد.
این مسئول هدف از برگزاری جشنواره نوروزی را شناساندن فرهنگ و هنر آبپخش بزرگ به هموطنان عنوان کرد و افزود:این جشنواره با اجرای مجری توانمند استان جناب حسن غلامی برگزار می شود و هدف اصلی آن شناساندن فرهنگ بومی شهر آبپخش و پیشینه هنری و فرهنگی این دیار کهن است که امیدوارم برنامه ای شایسته و در خور نام بزرگ آبپخش اجرا شود و مورد قبول همشهریان عزیز واقع گردد.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد:با افتخار اعلام می کنم درب اتاق شهردار بروی کلیه شهروندان عزیز به خصوص هنرمندان و فرهیختگان باز است و تا حد توان شهرداری در اجرای برنامه های این قشر زحمتکش و اصیل به آنها کمک خواهد کرد و برنامه های خوبی هم برای اعتلای فرهنگ وهنرشهر آماده کرده ایم که در آینده ای نزدیک جلسه هم اندیشی با اهالی فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.




نوع مطلب :
برچسب ها :


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/12/25:: 11:15 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها