سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند، بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اتحاد آبپخش
 
سرمربی و 3 بازیکن شاهین بوشهر به پرسپولیس آبپخش پیوستند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آب‌پخش اظهار داشت: در ابتدای فصل از آقای فرخنده‌پی خواستیم که به تیم ما کمک کند و ایشان هم با وجود مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم، همکاری خود را با ما شروع کرد و تیم نیز با نظم خاصی کار خود را در لیگ امسال آغاز کرد.

سعید رضایی افزود: متاسفانه مصدومیت تعدادی از بازیکنان باعث شد تا در روند رو به جلوی تیم ما خلل وارد شود و در برخی از مسابقات نیز به علت اشتباهات داوری، اشتباهات فردی و در برخی موارد نیز اشتباهات تیمی، نتوانستیم آنگونه که باید و شاید در مسابقات لیگ امسال نتیجه بگیریم.

رضائی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات هستیم، تصمیم داشتیم برای نیم‌فصل دوم تیم خود را تقویت کنیم و با سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم شاهین بوشهر وارد مذاکره شدیم.

وی به توافقات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: برای سرمربی‌گری تیم با آقای مهدی قنبری وارد مذاکره شدیم و این مربی نیز با وجود پیشنهادهایی که از تیم‌های لیگ کشوری در استان و خارج از استان داشتند، پیشنهاد آقای عباسی رئیس هیئت‌مدیره باشگاه را پذیرفت و به تیم ما پیوست.

رضائی خاطرنشان ساخت: سه بازیکن نیز از تیم شاهین بوشهر به نام‌های سروش چغادکی، محمد خنسیر و ابوالفضل مظفری به تیم ما اضافه شده است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/9/13:: 9:13 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها