سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است :خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
اتحاد آبپخش
 
سخنی با نماینده محترم دشتستان:آموزش و پرورش آبپخش کی افتتاح میشه

بخش آبپخش یکی از مناطق پرجمعیت و با فرهنگ شهرستان دشتستان است که علیرغم پتانسیل های فراوان در همه زمینه ها کمتر مورد توجه واقع شده و همواره واژه محروم را با خود یدک کشیده است.


قریب به پنج سال از استقرار بخشداری در این بخش می گذرد ولی تاکنون هیچ اداره یا نهاد دولتی در این بخش مستقر نشده و مردم این بخش باید کماکان برای انجام کارهای خود به مرکز شهرستان یا بخش های همجوار مراجعه کنند.

یکی از اداراتی که مردم فرهنگ دوست آبپخش انتظارش را می کشند و با وجود بیش از 4هزار دانش آموز و 400فرهنگی و بیش از 60مدرسه توقع استقرار آن را دارند اداره آموزش و پرورش است.

همانطور که گفته شد بخش آبپخش قریب به 5هزار دانش آموز دارد که با جمعیت مراکز بعضی از بخشهای شهرستان برابر است و نیروهای فرهنگی فراوانی از این در ادارات استان و شهرستانهای دیگر مشغول خدمت هستند که می توانند در صورت مستقرشدن اداره آموزش و پرورش به بخش خود خدمت نمایند.

حال روی سخن ما با نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی است که وکیل مردم آبپخش هم می باشد و باید برای تحقق خواسته های به حق مردم این بخش بافرهنگ و دوستدار نظام و رهبری تلاش نماید و در نظر داشته باشد که یکی از خواسته های به حق و همیشگی این مردم و فرهنگیان استقرار اداره آموزش و پرورش است.

البته در سال گذشته زمزمه هایی مبنی بر استقرار اداره آموزش و پرورش به گوش رسید ولی متاسفانه با کارشکنی ها و سهل انگاری مسئولان تلاشها به نتیجه نرسید.

آقای موسوی نژاد عزیز؛زیبنده بخش بزرگ آبپخش نیست که تابلوی نمایندگی آموزش و پرورش بجای اداره آموزش و پرورش در ابتدای مرکزش خودنمایی کند و اذهان مسافران و رهگذران به سمت کوچک بودن بخش منحرف شود.

مگذارید بیش از این در حق مردم شریف بخش آبپخش ظلم شود و همانطور که از روحیات شما سراغ داریم قطعا به فکر مردم بخش آبپخش هستید و پاسخ اعتماد آنها به خود را به بهترین شکل ممکن با ارائه خدمات و تلاش جهت احقاق حقوق حقه آنها را خواهی داد.

ای سید بزرگوار باز هم می گویم بخش آبپخش بسیار مظلوم واقع شده و سالیان سال در حقش اجحاف شده ولی مردم ولایی و شریف این بخش هیچ وقت دست از نظام و انقلاب نکشیده اند و با اشاره رهبری تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند پس برای رفاه حالشان تلاش کنید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 92/9/2:: 8:17 عصر     |     () نظر
<      1   2      
درباره
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها